23948sdkhjf

Byggmax stenger 23 varehus

Med en langvarig satsning på nettjenester og tilbud som «klikk & hent» er det mulig for Byggmax å holde på alle ansatte.

Det siste året har Byggmax måttet tilpasse seg en krevende tid, og funnet nye løsninger når utfordringene har stått i kø. Det har vært spesielt viktig for Byggmax å tilby kundene å handle raskt og sikkert under pandemien, også når butikker kun er åpne for klikk og hent om man ikke er håndverker.

Med en satsing på hjemlevering og «klikk & hent» kan nemlig Byggmax fortsatt levere ut varer til alle.

– Klikk & hent har blitt en kundefavoritt hos oss. Det er raskt, enkelt og sikkert med tanke på smittevern, sier Mikael Bengtsson, norgessjef i Byggmax.

I tillegg har varehusene romslig drive-in med enkle betalingsløsninger, noe som er spesielt viktig i områder med strenge koronarestriksjoner.

– Ved hjelp av disse nett-løsningene for handling og levering av varer opprettholder vi avstand og smittevern, og kundene kan bestemme om de vil komme og plukke opp varene selv eller få dem levert hjem, sier Bengtsson.

Og det er nettopp disse løsningene sammen med et tydelig ønske om å utvikle ansatte, som gjør at Byggmax slipper å permittere noen. Bestillinger på nett økte med 50 prosent i fjor, sier Bengtsson.

Opphav og kilder: Byggmax

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.078