23948sdkhjf
Del siden
Sponsored content

Selvbetjeningsportal for en enklere ordrehverdag

Schneider Electric relanserer nå sin kundeportal mySE med nytt og brukervennlig design. Med mySE blir selvbetjening enklere enn noensinne.

Mandag 12. mars lanserte Schneider Electric sin nye, redesignede mySE-portal. Her kan kunder finne priser, produkttilgjengelighet og bestillingsforespørsler, på ett og samme sted.

- mySE er våre kunders egne, personlige nettside som nå har fått en ansiktsløfting. Målet er å
gi kundene våre enklere tilgang til viktig informasjon og support. Ikke minst sikter vi på å gi en digital brukeropplevelse som er bedre enn noensinne, sier Anna Haakansson, Customer Experience Manager i Schneider Electric Norge.

Funksjoner i mySE: 

  • Komplett produktkatalog online
  • Priser og tilgjengelighet i sanntid
  • Enkelt å bestille
  • Detaljer om ordre- og leveransestatus.

- Vi håper våre kunder vil sette pris på å kunne administrere bestillingsprosessen på en enkel og effektiv måte med vårt digitale verktøy, mySE. Med mySE får de support til enhver tid. Portalen vil forhåpentligvis hjelpe dem med å håndtere egne kunders behov bedre og raskere, som en profesjonell rådgiver, avslutter Anna Haakansson.

Her kan du logge inn i mySE-portalen

Schneider Electric Norge AS
Sandstuveien 68
0607 Oslo
Oslo
Norge

Send til en kollega

0.078