23948sdkhjf

P. Meidell oppfordrer til samfunnsansvar!  

| Medlemsnyhet | Bedrift P. Meidell AS

Alle må ta del i fellesdugnaden om å begrense spredningen av Covid-19.

Som en seriøs samfunnsaktør har vi i P. Meidell AS for lengst satt strenge retningslinjer for våre ansatte slik at vi etter beste evne begrenser og forebygger videre smitte av korona-viruset.

Til hele vårt kunde- og leverandørnettverk oppfordrer vi minimum til å følge generelle helseråd gitt av Folkehelseinstituttet og Helsedirektoratet.
 
Hvordan påvirker dette deg som kunde?
Bestilling av varer: 
Blant tiltakene vi har iverksatt, er utstrakt bruk av hjemmekontor og svært begrenset reiseaktivitet. Dette medfører at vi opprettholder en minimumsbemanning for løpende lager- og ordrehåndtering, men det kan innebære at ting tar lengre tid enn vanlig.

Tips: Husk å bestille nødvendige forbruksartikler i god tid før du går tom. Det kan også være en god ide å bestille opp et litt større antall enn vanlig. Dine bestillinger blir raskest ekspedert om du sender dem direkte til post@meidell.no 

Servicesupport og teknikerbehov: 
Vi vil den kommende tiden ha begrenset kapasitet til å yte løpende telefonsupport, og anmoder om at alle henvendelser fortrinns sendes pr e-post til service@meidell.no, og vi vil respondere så raskt vi kan.
Vi har alle våre teknikere på veien, og forventer at dere legger til rette for at de skal kunne utføre sine oppgaver på en trygg og smittefri måte når de utfører oppdrag hos dere.

Våre teknikere følger både våre egne strenge interne retningslinjer og deres lokale retningslinjer, så er det spesielle hensyn, ber vi om at dette kommuniseres før ankomst, slik at vi unngår unødvendig smitterisiko.

Tips: Alle service-henvendelser bør inneholde: Kort beskrivelse av problemet, maskintype og serienummer, og helst støttet av en kort video eller bilde. 

Delebestillinger: 
Alle spørsmål eller behov for reservedeler, rettes til parts@meidell.no.

Tips: Alle delehenvendelser bør inneholde en kort beskrivelse, et bilde av den aktuelle delen, og aller helst delenummer fra brukermanualen. Da kan vi hjelpe deg vesentlig raskere!

Salgsapparatet: 
Hele vårt selgerapparat opererer nå med base fra hjemmekontor og vil bortsett fra det, forsøke å fungere så normalt som mulig. Vi oppfordrer til at mest mulig av dialogen gjennomføres pr telefon og epost, og om det er behov for fysiske møter, er det viktig at det legges til rette for at slike fysiske møter kan gjennomføres på en så smitterisiko-reduserende måte som mulig, og som minimum i henhold til de til enhver tids gjeldende retningslinjer fra helsemyndighetene.

Tips: Er du usikker på hvem du skal snakke med, send en epost om hva du ønsker mer informasjon om til post@meidell.no, og vi kontakter deg så raskt vi klarer. Henvendelsen bør i tillegg inneholde firmanavn og kontaktinformasjon (telefon og epost), slik at vi raskest mulig kan hjelpe deg.

Oppsummering: 
Generelle henvendelser: post@meidell.no
Reservedeler: parts@meidell.no
Servicehenvendelser: service@meidell.no
Vi oppfordrer til at flest mulig henvendelser gjøres skriftlig via epost. Om du trenger å snakke med oss, er du velkommen til å kontakte oss via vårt sentralbord på 22 20 20 25 som er betjent mellom kl. 08.00-16.00, samt at du finner direkte kontaktinformasjon til våre selgere på nettsiden www.meidell.no

Vi beklager de utfordringer dette vil kunne medføre for deg som kunde, men vi er trygge på at dette på lengre sikt er det eneste riktige å gjøre!

Medlemsnyhet

Bedrift
P. Meidell AS

Stålfjæra 16
0975 OSLO
Norge
P. Meidell AS

Send til en kollega

0.078